Wielkie odliczanie czas zacząć – nieco ponad miesiąc do targów PCI Days 2019

Chcesz poznać nowinki technologiczne, szukasz nowych dostawców, a może po prostu chcesz poznać trendy, którymi branża farmaceutyczna i kosmetyczna będzie żyła przez najbliższe miesiące? To wszystko i wiele więcej znajdziesz na premierowej edycji Targów PCI Days. 

Dokładnie 15 maja (środa) o godzinie 10:00 w warszawskim EXPO XXI (hala nr 4) ruszy pierwsza edycja Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego. Odbywające się w formule B2B wydarzenie powstało z myślą o producentach leków i kosmetyków, a także dostawcach maszyn, opakowań, surowców, usług laboratoryjnych, logistycznych, IT oraz innych skierowanych do obu branż.

PCI Days merytorycznie – dwa dni, dwie strefy inspiracji i panel dla zakupowców

Organizatorzy włożyli wiele pracy w przygotowanie atrakcyjnego programu merytorycznego, który stanowi ważny element uzupełniający wystawę stoisk. Wydarzeniu będzie towarzyszyło ponad 30 wystąpień merytorycznych, odbywających się w Farmaceutycznej Strefie Inspiracji oraz Kosmetycznej Strefie Inspiracji. Program jest na tyle różnorodny, że z pewnością każdy znajdzie w nim coś ciekawego i inspirującego.

Szczegółowy program dostępny na stronie targów.

  • Farmaceutyczna Strefa Inspiracji

Ochrona informacji w branży farmaceutycznej – modele, rekomendacje i wytyczne
– Joanna Uchańska – Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna

Patentowanie leków – co warto patentować, jakie są sposoby ochrony wynalazków w branży farmaceutycznej?
– dr Magdalena Tagowska, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.

Media procesowe w przemyśle farmaceutycznym
– Robert Wójcik, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.

Projektowanie i optymalizacja procesu produkcyjnego w oparciu o ocenę ryzyka
– Krystian Stempniak, Adamed Sp. z o.o.

Statystyka w jakości
– Agnieszka Wilczyńska-Zuchora, Takeda Pharma Sp. z o.o.

Procesy biznesowe w przemyśle regulowanym GMP; od specyfikacji do instalacji – zakupy urządzeń krytycznych
– Paweł Nidecki, IBSS BIOMED S.A.

Wizualna przewaga konkurencyjna opakowań w lekach OTC i suplementach diety
– Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.

CDMO – kontraktowe wytwarzanie i rozwój
– Curtis Health Caps Sp. z o.o.

Wielki świat substancji rozsadzających
– Agnieszka Szpikowska, Sonja Bauhuber, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.

„Audit Trail review” w Kontroli Jakości i na Produkcji – podejście praktyczne
– Michał Gasztych, Novartis Poland Sp. z o.o.

Kapsułki żelatynowe czy HPMC? Wybór odpowiedniego polimeru: rodzaje oraz ich zastosowanie w lekach oraz suplementach diety
– Paweł Gruszczyński, Capsugel/Lonza Pharma & Biotech

Wzrost bezpieczeństwa pacjentów, dzięki serializacji farmaceutyków. Pierwsze miesiące doświadczeń rynku po wprowadzeniu systemu weryfikacji autentyczności leków
– Dr Michał Kaczmarski, Prezes Krajowej Organizacji Weryfikacji Autentyczności Leków (KOWAL)

Jakie wyzwania występują w koncernach farmaceutycznych podczas wdrażania systemów CRM i innowacyjnych rozwiązań z sektora digital?
– Radosław Marter, One2tribe Sp. z o.o.

Cyberbezpieczeństwo – czyli jak bezpieczna jest Twoja infrastruktura sieciowa w obliczu Industry 4.0
– Radosław Rudecki i Roland Kulanka Rockwell

  • Kosmetyczna Strefa Inspiracji

Znaczenie znaków towarowych w budowaniu wartości firm kosmetycznych
– Joanna Piłka, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.

Ochrona opakowań kosmetycznych – jak to robić dobrze i zabezpieczać się przed konkurencją?
– Joanna Uchańska, Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna

Kierunki rozwoju produktów do pielęgnacji i koloryzacji włosów – oczekiwania konsumentów vs. kreowanie potrzeb?
– Magdalena Krulikowska, Scientific & Regulatory Adviser PL, Henkel Beauty Care

Nowe marki kosmetyczne. Urodzaj czy klęska urodzaju
– Łukasz Barbacki, Barbacki Consulting

Problemy w czasie powiększania skali procesów technologicznych / Kosmetyczny scale up
– Magdalena Mysłek, N Cosmetics

Potencjał w kreatywności
– dr Grzegorz Nawrot, Bech Packaging Sp. z o.o.

Airless dispenser – Najnowocześniejsze opakowanie dla kosmetyków i produktów farmaceutycznych
– Unicom International Sp. z o.o.

Nowe kryteria hipoalergiczności produktów kosmetycznych
– Michał Abendrot, Dr Koziej Sp. z o.o. Sp. K.

Podniesienie progu tolerancji chemicznej cery wrażliwej – nowe spojrzenie na technologię kosmetyków dla marek parasolowych stosowanych w trądziku różowatym
– Ewa Kilian-Pięta, Prezes Centrum Dermatologii Symbiosis Sp z o.o.

Kombinacja metalizacji próżniowej i lakierowania UV – kosztowna rewolucja czy kreatywny rozsądek?
– Magdalena Metzler, Politech Sp. z o.o.

Naturalny? Organiczny? Ekologiczny? O trendach oraz faktach i mitach w przemyśle kosmetycznym
– Katarzyna Pękala, L’Oréal Polska Sp. z o.o.

O gustach się nie dyskutuje… – jakie opakowanie kosmetyków kupią konsumenci generacji od X do Z
– Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.

Mikrobiom skóry. Fascynujące odkrycia promujące holistyczne piękno
– Antoni Mikołajczyk, CRODA Poland Sp. z o.o.

Microplastic replacement in cosmetics and natural alternatives to synthetic powders
– Alma Karina Martinez Morales, Kamila Daras, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.

Nowatorskie metody potwierdzania deklaracji marketingowych
– dr Piotr Nowaczyk – dr Nowaczyk Laboratorium Badań Kosmetyków Sp. z o.o.

Panel dla zakupowców – wykład i warsztaty

W ramach pierwszego dnia targowego dodatkowo odbędzie się wykład oraz trzygodzinne warsztaty skierowane do najwyższej kadry managerskiej, dyrektorów zakupów, dyrektorów fabryk, pod których podlegają zakupy, dyrektorów łańcucha dostaw, logistyki czy zaopatrzenia, kierowników / managerów kategorii zakupowych. Godzinny wykład, który poprowadzi Agnieszka Piątkowska, ceniona ekspertka ds. rekrutacji, dyplomowana asesor, a także twórczyni modelów kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej, poświęcony będzie budowaniu skutecznych zespołów zakupowych.

Przedmiotem wykładu będzie omówienie najczęściej występujących struktur organizacji zakupowych. Przedstawione zostaną różne role, jakie mogą pełnić w przedsiębiorstwie (operacyjna/ taktyczna/ strategiczna). Wykładowca skupi się także na przyszłości funkcji zakupowej oraz kompetencjach poszczególnych członków zespołu zakupowego w zależności od tego, jakie role pełnią.

Podczas warsztatów omówione zostaną narzędzia do planowania strategii zakupowej i wybrane elementy procesu zarządzania kategorią zakupową. Zaprezentowane zostanie kilka istotnych analiz, które należy przeprowadzić w celu stworzenia efektywnej strategii zakupowej danej kategorii. Poruszony będzie również temat zarządzania ryzykiem w definiowaniu strategii oraz budowania relacji z dostawcami.

Warsztaty poprowadzi Renata Olszewska–Jedynak, która jest menadżerem ds. zakupów i ekspertką z ponad 20-letnim doświadczeniem w globalnych organizacjach sektora FMCG. Przez ponad 5 lat piastowała rolę liderki kategorii opakowań na region EMEA, przeprowadziła szereg projektów związanych z LCCS, kwalifikacją i wdrażaniem nowych dostawców, racjonalizacją bazy dostawców, opracowaniem i wdrażaniem strategii sourcingowych, rozwojem dostawców i SRM, a także zarządzaniem ryzykiem oraz NPD.

Szczegóły dostępne na stronie targów (tutaj).

Co zobaczymy na premierowej edycji targów?

Przede wszystkim bardzo urozmaicony wachlarz produktów i usług. Zróżnicowany profil wystawców pozwoli odwiedzającym na zapoznanie się z kompleksową ofertą dla produkcji leków i kosmetyków – od pomysłu, poprzez surowce, produkcję, kontrolę jakości, na opakowaniu i logistyce kończąc. Tegoroczna lista wystawców zamknęła się na 62 dostawcach, reprezentujących firmy z Polski, Finlandii, Włoch, Niemiec, Francji oraz Austrii.

Już dziś dowiedz się kto znalazł się w gronie wystawców i zobacz internetowy katalog: www.pcidays.pl

SAVE THE DATE
15-16 maja, Warszawa, EXPO XXI – hala nr 4

Targi PCI Days 2019 to z pewnością doskonała okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych, uzyskania bezpośrednich informacji od dostawców, a także poznania nowości produktowych – kontakty nabyte na targach szybko zaowocują w przyszłości.

Już teraz zapraszamy do udziału w tym długo wyczekiwanym przez branżę farmaceutyczną i kosmetyczną wydarzeniu. Widzimy się 15 i 16 maja w Warszawie w EXPO XXI, w hali nr 4.

Wstęp bezpłatny – zarejestruj się już dziś!