ABB i Nobel Media ogłaszają międzynarodowe partnerstwo

Fot. Alexander Mahmoud

ABB i Nobel Media ogłosiły międzynarodowe partnerstwo, łączące dwie uznane organizacje zaangażowane w rozwijanie innowacji, edukacji i badań naukowych. Tym samym ABB stała się jednym z niewielu Międzynarodowych Partnerów Nagrody Nobla, dołączając do prestiżowej grupy innowatorów: 3M, Ericsson, Scania i Volvo Cars.

Nobel Media, podmiot należący do Fundacji Nobla, odpowiada za promowanie Nagrody Nobla wśród milionów ludzi na całym świecie poprzez specjalne wydarzenia, media oraz wystawy i działania związane z upamiętnieniem Alfreda Nobla oraz osiągnięciami Laureatów Nagrody Nobla. Dzięki takim działaniom i wydarzeniom, w tym Spotkaniom Laureatów Nagrody Nobla, Nobel Media dociera do studentów, decydentów oraz wszystkich zainteresowanych osób na całym świecie.

Partnerstwo między ABB i Nobel Media ma na celu dzielenie się wiedzą, inspirowanie ludzi do zaangażowania się w naukę i rzucania nowego światła na największe wyzwania współczesnego świata. ABB wniesie do partnerstwa rozległe doświadczenie w zakresie R&D oraz innowacji.

– Cieszymy się, że mogliśmy zostać Międzynarodowym Partnerem Nagrody Nobla, aby uczcić wizjonerów, którzy kształtują świat i jego przyszłe losy. Głębokie zaangażowanie w innowacje i nowe idee łączą Nobel Media i ABB – powiedział prezes ABB Ulrich Spiesshofer. – Chcemy w ten sposób świętować naukę oraz odkrycia kolejnych pokoleń niezwykłych pionierów. Mamy nadzieję ściśle współpracować z Nobel Media i zaangażować w to ekscytujące przedsięwzięcie naszych klientów, pracowników oraz społeczności na całym świecie.

Wydarzenia i działania Nobel Media obejmują konferencje, wykłady i wystawy, angażujące różne grupy odbiorców m.in. za pomocą popularnych kanałów cyfrowych. Spotkanie Laureatów Nagrody Nobla, w których udział bierze również światowa czołówka naukowców, polityków i myślicieli, odbędzie się w chilijskim Santiago w styczniu 2019 roku.

– Nagroda Nobla przedstawia siłę idei i tworzenie lepszego świata dzięki wiedzy i nauce. Zaangażowanie się w te wartości jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Tę odpowiedzialnością dzielimy się teraz z ABB – powiedział Mattias Fyrenius, dyrektor generalny Nobel Media. – Aby stawić czoła największym wyzwaniom współczesnego świata, kluczowe jest wzmocnienie powiązań między środowiskiem biznesowym, politycznym i naukowym. Z dumą ogłaszam więc rozpoczęcia partnerstwa z firmą ABB.

Źródło: ABB