Udostępnij Udostępnij Udostępnij Udostępnij Print

Toyota Motor Europe i Dassault Systèmes wspólnie pracują nad cyfrowym marketingiem nowej generacji

-- czwartek, 11 styczeń 2018

Firmy Dassault Systèmes i Toyota Motor Europe podpisały trzyletnią umowę, w ramach której będą pracować nad zoptymalizowaniem procesu cyfrowej produkcji. Celem współpracy jest stworzenie nowej generacji rozwiązań z zakresu digital marketingu, które znajdą swoje zastosowanie podczas premier rynkowych samochodów marki Toyota w Europie. Lista rozwiązań obejmie umiejscowienie i personalizację treści marketingowych dedykowanych klientom poszukującym nowych, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb doświadczeń zakupowych. 

Dzięki rozwiązaniu branżowemu „Virtual Garage” firmy Dassault Systèmes, Toyota Motor Europe może korzystać z udostępnionych jej w ramach oprogramowania 3DEXCITE wysokiej klasy aplikacji, służących do wizualizacji i w ten sposób zautomatyzować oraz zintegrować procesy produkcji swoich zasobów marketingowych. Dodatkowo, Toyota Motor Europe może wykorzystać pochodzące z działu inżynieringu dane do opracowania opartych na cyfrowym odwzorowaniu pojazdów materiałów marketingowych, przekazujących emocjonalny komunikat na temat marki i produktu.  

Dzięki automatyzacji procesu produkcji zasobów marketingowych, klienci mają do dyspozycji broszury, internetowe treści video, internetowe konfiguratory oraz inne materiały prezentujące nowe modele samochodów, które są dostosowane do preferencji konsumentów na poszczególnych rynkach, a nawet do ich indywidualnych upodobań w odniesieniu do niemal każdego elementu składowego produktu, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości, spójności i szczegółowości.

Technologia cyfrowa ma coraz większy wpływ na to, jak konsumenci dokonują zakupów. Branża motoryzacyjna szuka sposobów na wykorzystanie tego trendu do zbudowania silniejszej więzi ze swoimi klientami oraz ich zaangażowania. Bez względu na to, czy klienci niezobowiązująco testują samochód, czy są już zdecydowani na jego zakup chcą poczuć się zainspirowani i zmotywowani, a także mieć właściwe informacje na wyciągnięcie ręki. 

„W TME bezustannie ulepszamy nasze skoncentrowane na kliencie podejście biznesowe i uważamy, że łatwy i elastyczny proces produkcji cyfrowych zasobów marketingowych jest kluczowy w masowej personalizacji,” powiedział Alex Carnazza, Manager, Web Content & Brochures, Marketing Communications, Toyota Motor Europe. „Wizja Dassault Systèmes pozwala nam przygotować się do wdrożenia dobrej cyfrowej strategii, której celem jest uzyskanie przewagi konkurencyjnej w zakresie kosztów, czasu, jakości, skalowalności, integracji i elastyczności w produkcji treści digital marketingowych.”

„Dassault Systèmes pomaga firmie Toyota Motor Europe połączyć dane, ludzi i pomysły, co ma przynieść skutek w postaci zaangażowania klientów już na wczesnym etapie ich doświadczenia zakupowego,” powiedział Olivier Sappin, Vice President, Transportation & Mobility Industry, Dassault Systèmes. „W przyszłości, wspólnie z Toyota Motor Europe sprawdzimy, jak platforma 3DEXPERIENCE może przyczynić się do wykreowania dodatkowej wartości oraz wzbogacić te unikalne doświadczenia poprzez usługi i rozwiązania on-site.” 

Źródło: Dassault Systèmes


Przeczytaj także

Rola systemów CNC i sterowników PLC w fabryce przyszłości
Wraz z rozwojem i zaawansowaniem automatyki produkcyjnej, przemysłowe sterowniki i systemy sterowania stają się coraz bardziej złożone, ale też bardziej efektywne; będzie to
miało wpływ na zmianę... więcej »
Przemysł 4.0 na żywo w DECKEL MAHO Pfronten
Fabryka cyfrowa, integralne rozwiązania automatyzacji i doskonałość technologiczna – DMG MORI zaprezentuje pełen zakres kompetencji produkcyjnych podczas tradycyjnego wydarzenia DECKEL MAHO Pfronten... więcej »
Maksymalizowanie zwrotu z inwestycji za pomocą zintegrowanego podejścia do systemów sterowania
Nowoczesne programowalne sterowniki logiczne (PLC) łączą w sobie funkcje integracji i cyberbezpieczeństwa, a wykorzystanie standardu OPC UA w przetwarzaniu danych zapewnia większą wydajność produkcji... więcej »
Korzyści z zastosowania czujników magnetostrykcyjnych w turbinach wiatrowych
Magnetostrykcyjne liniowe czujniki położenia są przeznaczone do wykorzystania w zaawansowanym sterowaniu ruchem oraz przy współpracy z interfejsem CANopen. Stosuje się je w aplikacjach turbin... więcej »
2018: Odyseja informatyczna
Wszystko jest ze sobą połączone, a każdy element każdego przedmiotu ma na celu dostarczenie danych dla internetu rzeczy. Życie toczy się głównie z poziomu naszych telefonów. Coraz trudniej jest... więcej »
Japońska firma badawcza używa do pomiarów 3D skaner firmy SMARTTECH
Dzięki najnowocześniejszym technologiom 3D medycyna może wiele zyskać. W ostatnim roku przekonała się o tym japońska firma badawcza Unitika Garments Technology, Ltd., która zakupiła skaner 3D firmy... więcej »
 
Aktualne wydanie

Zobacz także

  •   Wydarzenia  
  •   Katalog  

Wydarzenia

INDUSTRYmeeting 2018
2018-02-20 - 2018-02-21
Miejsce: Sosnowiec
Technovation Forum
2018-03-14 - 2018-03-15
Miejsce: Bydgoszcz
AUTOMATICON Międzynarodowe Targi Automatyki i Pomiarów
2018-03-20 - 2018-03-23
Miejsce: Warszawa
PRZEMYSŁ 4.0
2018-04-10 - 2018-04-10
Miejsce: Warszawa
Hannover Messe
2018-04-23 - 2018-04-27
Miejsce: Niemcy

Katalog

Turck sp. z o.o.
Turck sp. z o.o.
Wrocławska 115
45-836 Opole
tel. 77 443 48 00

zobacz wszystkie




SONDA


tak
nie
nie wiem


Wydania specjalne


Profesjonalne Tłumaczenia Techniczne
O wydawnictwie   |   Reklama   |   Mapa strony   |   Kontakt   |   Darmowa prenumerata   |   RSS   |   Partnerzy   |   
Copyright © 2003-2018 Trade Media International
zobacz nasze pozostałe strony
Trade Media International Inżynieria & Utrzymanie Ruchu Control Engineering Polska MSI Polska Inteligentny Budynek Design News Polska Almanach Produkcji w Polsce